poniedziałek, 6 października 2014

O mnie


Rúadhnait - z irlandzkiego znaczy tyle co "rudowłosa".

Nie lubię mówić o sobie, ale coś spróbuję wymyślić ;)
Mam na imię Kasia, mam 17 lat i marnuję już 2 rok życia w LO. Na profilu humanistycznym, żeby było zabawniej.
Jestem chorobliwie nieśmiała, ale tylko w kontaktach bezpośrednich, bo pisać mogę z każdym i o wszystkim. Z drugiej strony, jak już się do kogoś przywiążę i wpuszczę go do mojego małego światka, to już na wieki wieków.
Interesuję się sportem, szczególnie kocham siatkówkę i marzy mi się kariera dziennikarki sportowej. Połączyło bo to dwie moje największe pasje, czyli wspomniany już sport i pisanie. Uwielbiam wymyślać i tworzyć, piszę odkąd pamiętam i niektórzy nawet twierdzą, że mi to wychodzi. Dużo czytam, książki są dla mnie najlepszym sposobem na spędzanie wolnego czasu. No, może pomijając oglądanie seriali i filmów. I Tumblra.
Od kilku miesięcy uczę się grać na gitarze. Z jakim skutkiem - nie mnie to oceniać, zapytajcie moich sąsiadów ;) Muzyka jest istotną częścią mojego życia. Zawsze jestem otwarta na nowe gatunki, jednak w gronie moich ulubionych od zawsze są rock - ten klasyczny, jak i wszystkie jego odmiany, i reggae. Kocham też robić zdjęcia. Wszystkim i wszystkiemu.
Jestem dość specyficznym stworzeniem, bywam aspołeczna, mam dziwne poczucie humoru i artystyczną duszę (tak myślę ;p)
Jeśli masz ochotę - pisz śmiało na adres volleylover@10g.pl

0 komentarze:

Prześlij komentarz